پویش «امروز من بدون کیسه پلاستیکی» در شهرستان فیروزکوه دوشنبه ۱۰ اردیبهشت برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۵۴۵۴۹

به گزارش جام جم آنلاین تهران، محمد حیدری منش فرماندار فیروزکوه در حاشیه پاکسازی محیط زیست با حضور جمعی از دوستداران محیط زیست که به صورت داوطلبانه از شرکت‌ها و موسسات مختلف در راستای حفظ فضای محیط زیست شهرستان حضور یافتند، اظهار داشت: حفظ دارایی‌هایی که به عنوان زیبایی محیط زیست شهرستان در عرصه محیط زیست وجود دارد یکی از دغدغه‌های ما در شهرستان فیروزکوه است. 

فرماندار فیروزکوه اذعان داشت : در همین راستا امسال در پویشی که با محوریت محیط زیست بدون پلاستیک این شهرستان برگزار شد، پاکت‌های پارچه‌ای در فروشگاه ‌های بزرگ شهرستان توزیع گردید که از همشهریان عزیز نیز انتظار می‌رود این پاکت‌های پارچه‌ای را جایگزین پاکت‌های پلاستیکی کنند.

حیدری منش گفت: امیدواریم این فرهنگ نیک را در شهرستان نهادینه کنیم که مردم در راستای حفظ محیط زیست دغدغه داشته و سعی کنند در برنامه‌های زندگی خود از پلاستیک کمتر استفاده نمایند.

وی افزود: قطعا نگاه ما در راستای حفظ محیط زیست و حفظ طبیعتی که وجود دارد می‌تواند ویژگی‌های خاص این شهرستان که به لحاظ آب و هوایی شرایط ویژه‌ای دارد برای آیندگان حفظ کند.

وی در خصوص ساماندهی ستاد پسماند تصریح کرد: جلسات ستاد ساماندهی پسماند به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود و طرح ساماندهی پسماند در سطح شهر فیروزکوه، شهر ارجمند و روستاهای شهرستان جز مطالبات اصلی ماست و این موضوع ادامه خواهد داشت و همچنین اقدامات اصلاحی شکل خواهد گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها